Cel gry : Mieć jak najwięcej punktów na koniec gry.
Przygotowanie gry: Przetasować i rozdać wszystkie karty między graczy.
Przebieg gry: Najmłodszy gracz zaczyna, wybiera jedną ze swoich kart i kladzie ja na środek stołu
Następnie, każdy z reszty graczy, po kolei w kierunku wskazówek zegara kładzie jedną ze swoich kart
Karty te muszą być z tej samej rodziny (słonia, lwa, hieny lub zebry), co karta
położona przez pierwszego gracza lub kartą ,,zebra’’
Jeśli gracz nie ma ani karty żądanej rodziny ani karty ,,zebra’’ może grać dowolną kartę,którą wybierze.
Gdy wszyscy gracze wyłożą kartę, gracz mający wyłożoną najmocniejszą
kartę (z rodziny żądanej lub kartę ,,zebra’’) wygrywa rundę.
N.B.1 Jeśli jest remis między kartą żądanej rodziny a kartą ,,zebra’’, wtedy rundę wygrywa karta rodziny żądanej
N.B.2 Jeśli grająca karta nie jest ani kartą rodziny żądanej ani kartą ,,zebra’’ to nie wygrywa rundy,niezaleznie od jej mocy.
Zwycięzca rundy zbiera karty i kładzie je zakryte przed sobą.
Następnie, rozpoczyna nową rundę kładąc nową kartę na stole.
Zakończenie gry:
Gdy nikt już nie ma karty w dłoni, każdy liczy swoje punkty za pomocą
gwiazdek umieszczonych na ich wygranych kartach.
+ jeden punkt za każdą zieloną gwiazdkę
– jeden punkt za każdą czerwoną gwiazdkę
Zwycięzcą jest gracz mający najwięcej punktów.
Wariant gry dla dwóch graczy:
W dwójkę, każdy gracz otrzymuje 6 kart.
Następnie, każdy gracz kładzie na przeciw siebie 9 przykrytych kart, pokrytych 9 kartami odkrytymi
W swojej turze, gracz może zagrać kartą ze swojej ręki lub jedną z 9 odkrytych kart położonych na przeciw niego. Gdy tylko użyje jednej z nich, bierze jedna odwróconą karte w swoja dłoń.
Karty specjalne ,,zebra’’: Gracze wybierają kartę ze swoich dłoni lub wymienioną i dają ją swojemu przeciwnikowi, który bierze ją do rąk.
Wiek 8-99 lat
Ilość graczy 2-4
Czas trwania :ok 15 minut
Wymiary opakowania : 15,6×11,7×2,8cm