To historia namiętności rodem z francuskich powieści. To świat pełen słodkich wykończeń i uroczych akcesoriów, który spotyka się z potrzebą stymulacji zmysłów, czułością i bezpieczeństwem. Marka Kaloo powstała w 1998 roku we Francji. Jej nazwa to połączenie dwóch słów: Câlin (z franc. przytulasy) i Doux czyli miękki, łagodny. W efekcie ze słowa Caloux powstało bardziej międzynarodowe Kaloo. Szary miś, ukochany przez dzieci uszaty pluszak, stał się znakiem firmowym marki. Ze swoim uroczym, pękatym brzuszkiem, który dzieci uwielbiają ściskać paluszkami, mądrymi oczami i niebywałą miękkością, zyskał przydomek „Pyzaty Miś”. Od tej pory stał się ikoną marki Kaloo.
W styczniu 1999 roku firma wypuściła pierwszą kolekcję przytulanek, co dało jej przepustkę na pierwsze targi zabawek w Paryżu. Pyzaty Miś z wieżą Eiffel’a zrobił prawdziwą furorę! A potem zaczęła się wielka podróż Kaloo po świecie. Po zawojowaniu europejskiego rynku zabawek, Kaloo postanowiło zająć się akcesoriami dla niemowląt. Dzięki temu zabiegowi umocniło swoją pozycję i rozpoczęło szturm na Amerykę Północną.
W 2001 roku marka skupiła się na produkcji perfum dla najmłodszych. Delikatna woń otulająca swoją słodyczą, miała stymulować wszystkie zmysły maluszków. Klinicznie testowana i całkowicie bezpieczna dla delikatnej skóry dziecka. W 2003 roku pojawiła się kolekcja Kaloo Plume, rozkosznie miękkie i lekkie przytulanki z mikrofibry. W 2008 roku na rynku pojawiły się cudowne laleczki, które wraz z UNICEF miały wesprzeć specjalny program szczepień dla dzieci. W kolejnych latach szeregi milusińskich zasiliły następne zwierzątka: Owieczka, Króliczek, Szczeniaczek i Kotek.
Od ponad 20 lat Kaloo czaruje jedwabistą miękkością swoich zabawek. Zaproś je do swojego domu i przekonaj się, jak słodkie potrafią być misie!